Interior autorizó expresamente infiltraciones policiales / Garbanzos negros, a sacos / G.V. y Atlhetic sancionan por pancartas solidarias / Manifiestu: Asturies insumisa / 14 años sin José Ortín Martínez, muerto en prisión.

Fotos de 3 de los policías infiltrados.

Muro de solidaridad y denuncias:

Guerra sucia:

-El Ministerio de Interior confirma que autorizó expresamente las infiltraciones de agentes policiales en movimientos sociales.

El Gobierno es culpable directo del espionaje y las violaciones que cometen sus miembros. Recordémoslo cuando nos llamen a votarles.

MAR

*El govern espanyol reconeix l’existència d’expedients “secrets” dels policies infiltrats.

La Secretaria d’Estat de Relacions amb les Corts i Afers Institucionals revela en una resposta parlamentària al senador Carles Mulet (Compromís) que la Comissaria General d’Informació va sol·licitar “autorització administrativa” en el cas de la infiltració de Ramón Martínez Hernàndez a València.

“No es tracta de l’activitat d’un Agent Encobert, de l’article 282 bis de la Llei d’Enjudiciament Criminal, sinó d’un Agent d’Intel·ligència, sota el paraigua de les funcions encomanades a la Policia Nacional per la regulació vigent; en concret, l’article 11 de la llei orgànica 2/86, de 13 de març”. El Ministeri de l’Interior es justifica dient que en l’apartat H d’aquest article s’inclou la funció de “captar, rebre i analitzar totes aquelles dades que tinguin interès per a l’ordre i la seguretat pública”.

https://directa.cat/el-govern-espanyol-reconeix-lexistencia-dexpedients-secrets-dels-policies-infiltrats/

Foto. Taquilla, uniforme de un G.C.

Casos ‘aislados’:

-Algo más que garbanzos negros: nuevos casos de corrupción en la Guardia civil.

A las investigaciones sobre el caso Mediador y el caso cuarteles se le añade una tercera trama de mordidas por obras en la provincia de Valencia y los dos mandos detenidos por el caso uniformes.

Un diputado preguntaría a Marlaska, sin éxito, cuántos imputados tiene el cuerpo armado en este momento, ante la dispersión de datos conocidos fundamentalmente por la prensa. De esta enumeración —que no tiene en cuenta el goteo de agentes y mandos de la benemérita detenidos o investigados por narcotráfico— salen cinco imputados: un general, un teniente general (hay un total de seis en el cuerpo), dos tenientes coroneles y un coronel.

Un sexto investigado por una trama de mordidas en al menos 10 adjudicaciones de obras de rehabilitación y mantenimiento en cuarteles de la Guardia Civil en la provincia de Valencia es el teniente coronel del Ejército Miguel Ángel ET, que por 15 años fue interventor jefe de la Unidad de Gestión Económica (UGE) de la VI Zona de la Guardia Civil, es decir, “el máximo responsable del dinero que maneja el instituto armado en el País Valenciano”.

https://www.elsaltodiario.com/corrupcion/guardia-civil

Foto. En el estadio pancartas por Pablo González y de apoyo a Donbass.

Represión:

-Sanción por pancartas solidarias.

Eusko jaurlaritza – Atlhetic inkisidorak. Adierazpen askatasuna.

Según el Gobierno Vasco la exhibición de estas pancartas en solidaridad con Pablo González y el Donbass «fomenta los comportamientos violentos, xenófobos, racistas o intolerantes».

GV sanciona a Athletic Club por ello, quien a su vez suspende 2 años la condición de socio del Atlhetic del portador.

https://www.facebook.com/NATOEZherriekimena

Manifestu Recuperemos les cais.

Unidad en la lucha:

-Asturies insumisa.

MANIFIESTU: ÑAZ ASTURIES INSUMISA

Va años que les movilizaciones poles nueses llibertaes y drechos políticos, llaborales y sociales vienen sufriendo un retrocesu bultable. Paez como si perdiéremos l’enfotu na nuesa propia capacidá de prevocar cambeos fonderos y decidiéremos delegar esti llabor n’otres persones y organizaciones que, dende les istituciones de gobiernu, anuncien a berros un futuru meyor que, a lo cabero, nun aporta enxamás.

Asturies Insumisa ye frutu d’un procesu xunitariu-popular, del que formamos parte coleutivos de trabayaores, organizaciones y militantes de la esquierda obrera asturiana. Nun naguamos sólo por ser un espaciu d’alderique, sinón, precisamente, tamién un preséu d’amarraza y movilización. Y, magar qu’intentamos unificar estremaes lluches seutoriales, nun pretendemos aglutinar la totalida de la protesta social, porque somos coscientes de qu’entá naide nun tien la capacidá de faelo. Queremos ser una ferramienta más, ente otres que puean esistir n’Asturies, que sía útil p’algamar les vindicaciones obreres y populares poles que puxamos.

Sicasí, n’Asturies Insumisa compartimos delles idegues básiques. Somos clas obrera y lluchamos pola clas obrera. Somos d’esquierdes y caltenemos una independencia organizativa, tando llibres de compromisos cómplices coles estructures del Estáu. Guetamos, per aciu la llucha de clases, la superación del sistema capitalista que gobierna la nuesa sociedá y les nueses vides. Y creyemos que tienen de ser los y les trabayaores los cabezaleros d’esta llucha, poro, reconocémos-yos el drechu a decidir ensin intermediarios la costrución del so propiu futuru.

Equí, n’Asturies, y nel Estáu español, la rialidá escomencipia ser inasumible. Un trabayu dignu, una vivienda, la lletricidá o’l gas, tán convirtiéndose en luxos demasiao caros que los y les trabayaores ca vegá tamos más cerque de nun poder permitimos. Inclusive’l drechu a una pensión que garantice una vida digna pa los nuesos mayores, como reivindica’l Movimientu de Pensionistes, ta en permanente retrocesu, de resultes de los retayos, y si púnxose frenu a la so privatización, ye pola llucha qu’estos vienen llevando a cabu dende va años. Pa con ello, l’encarecimientu descomanáu de la vida fai que fasta los mesmos allimentos dexen de tar garantizaos pa toos y toes.

Per otru llau, el llamáu mercáu llaboral ta camudando. La gran mayoría de la clas obrera asturiana yá nun atopa la calmura que.y daben les grandes empreses tradicionales. La gran mayoría de la clas obrera asturiana trabaya en situación precaria, con sueldos que yá nun algamen al acabu’l mes. Asina mesmo, una minoría amasa fortunes a cuenta la ca vegá mayor probeza de la mayoría.

Logo Asturies insumisa.

Naide nun mos regaló ná enxamás. Toles meyores que conquistemos foron consecuencia de les lluches que llevemos alantre nel movimientu obreru y popular, pero esos progresos hai que defendelos de contino, porque si nun lo faemos d’esta miente, tardi o aína, vamos perdelos toos, como ta asocediendo anguañu.

Por embargu, engarrase por coses tan básiques como unes condiciones llaborales dignes, una casa onde vivir o una cesta la merca algamaíza, págase con multes, xuicios y cárcele. Casos como’l de La Suiza y otros que se tán dando n’Asturies, con condergues y pidimientos d’abondos años de prisión pa los y les trabayaores afeutaos, puen aportar a ser constantes según se vaigan desendolcando les movilizaciones sociales.

Nesti sentíu, dende Asturies Insumisa vamos sofitar a cualisquier persona represaliá de resultes de la so participación nes estremaes lluches sociales que se dean n’Asturies o en cualisquier otru llugar. Nin una sola persona tien de quedar sola énte la represión y nin una sola persona tien de quedar sola na llucha pola xusticia social.

Asturies Insumisa prúye-y ser una ferramienta útil nesta llucha, faciendo frente a toa esta rialidá y atopando la nuesa propia forma d’organizamos, la nuesa propia forma de movilizamos y la nuesa propia forma de camudar la sociedá.

¡Alantre la llucha de la clas obrera!

¡Recuperemos les cais!

ASTURIES insumisa

https://www.facebook.com/AsturiesInsumisa

Mural, en una puerta. Símbolos OTAN, bomba y esvástica, tachados.

En las calles:

-Mural en Pamplona, recientemente renovado.

«NATO Ez. Bardeetatik kanpora»

Foto de José Ortín, y texto.

Cuando te hablen de democracia:

-José Ortín Martínez, preso político militante de los GRAPO.

Muerto en prisión el 21 de marzo de 2009.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.